De bedoeling voor het zichtbare baandeel is om de besturing te gaan doen volgens spdrs60 Gleisbildstellwerkevan Siemens en dan zelf bouwen. Dus, een route instellen met druktoetsen en dan pas rijden.Grote plannen waar wel wat tijd in gaat zitten, maar ja dat is hobby, toch?Veel electronika, maar daar heb ik wel de nodige kennis van en leuk om te doen.Genoeg even voor nu, eerst wat plaatjes van hoe de baan gaat worden.
Grote plannen waar wel wat tijd in gaat zitten, maar ja dat is hobby, toch?Veel electronika, maar daar heb ik wel de nodige kennis van en leuk om te doen.Genoeg even voor nu, eerst wat plaatjes van hoe de baan gaat worden.
Dat ziet er veelbelovend uit!Volgen staat "aan"M.vr.groet,Aad
Peter, Dat klinkt veelbelovend.Ik ga je ook volgen.En als je tzt inspiratie zoekt voor de knoppenbediening SZT Start Ziel Taster dan is RocRail CTC wellicht wel wat voor je.Wel zelf bouwen maar RocRail Forum en HCC Modelbaanautomatisering zijn goede kennisbronnen.Eric
Leuk plan inderdaad, maar doordat alle sporen eindigen met een pijltje naar een vervolg voor mij in eerste instantie wat lastig te lezen.Zo te zien hou je van rangeren. Persoonlijk zou ik dan een alternatief zoeken voor de beide engelse wissels. In het praktische gebruik zijn dit vaak bronnen van storingen.Welk railmateriaal ga je gebruiken?Tom