Waarom programmeurs voor SEND kiezen i.p.v. voor CR/LF in dat soort applicaties, is mij ook een raadsel. Lastig is het absoluut, aangezien we gewend zijn aan de werking in tekstverwerkers.
De zeer deskundige auteur H. F. Enter, die u leerde kennen van Moderne modelspoorwegen - reizigersvervoer, geeft in dit boek zijn visie op de vele mogelijkheden die het goederenvervoer de modelspoorwegbouwer biedt. Aan de hand van de allernieuwste reorganisatieplannen van het goederenvervoer van de NS maakt de auteur duidelijk dat veel van de nieuwe rail- methodieken zich uitstekend lenen voor nabootsing op de modelspoorweg. Rijk geïllustreerd met foto's en tekeningen, waarvan vele niet eerder gepubliceerd, wijst dit boek de enthousiaste modelspoorwegbouwer, die meer en anders wil, de weg naar een moderne visie op zijn hobby.
Probeer eens Shift + Enter. In een tekstverwerkingsprogramma is dat een nieuwe regel, in veel apps ook. (In een tekstverwerkingsprogramma is Enter een nieuwe alinea.)
PS: ik spreek dit bericht in op mijn telefoon. Toen ik hierboven zei ““ sprong de tekst naar de volgende regel, zoals hier links. Ik moest met de hand de twee woorden “nieuwe regel” invoegen.
(In een tekstverwerkingsprogramma is Enter een nieuwe alinea.)