Nog even de pin headers eraan solderen en dan maar eens testen of hier een stabiele 5V uit rolt . Met vriendelijke groet, Dennis
Oké, er vallen me een paar dingen op en begrijp me niet verkeerd, dit bedoel ik niet zo bot, maar het komt uit een techneuten-hart: allereerst Cin, waarvan ik vermoed dat dat een combinatie is van C1 en C2. C1 is een tantaal, maar het datablad hamert erop dat daar een ceramische condensator gebruikt moet worden voor stabiliteit. Is er een reden dat je voor een tantaal gegaan bent?Ander punt, waar ik me echt wat zorgen om maak kwa stabiliteit: de breedte van eigenlijk alle printsporen, maar vooral die van bruggelijkrichter naar IC. Waarom zijn die zo ongelooflijk dun? Het datablad heeft een heel duidelijke aanbeveling wat betreft de dikte van deze sporen en dat lijkt nu, in de verste verte, nergens op. Hou er rekening mee dat vooral deze hele dunne sporen roet in het eten gaan gooien van de stabiliteit, omdat de inductantie nu sterk mee gaat spelen.Even voor de goede orde: maar je onbelaste meting met alleen een multimeter zegt helaas niets. Een scoop aan de uitgang en het ding testen onder verschillende belastingen en puls-belastingen is dé manier om te ontdekken of dit ding doet wat 'ie moet doen en of er niet teveel rimpel op de uitgangen staat (en om te testen of het IC heel blijft).