Setje rode Falns laadwagons, leuk, enkel vervelend dat het echt 3 verschillende wagons zijn, als je dus meerdere sets koopt, ga je nog steeds een ganse trein hebben waarin duidelijk 3 dezelfde wagons steedds terugkomen. Beetje vervelend.Idem het setje Tadgs zwenkdak wagons en de lange schuifwandwagons dat op de volgende pagina staat.
Ik denk dat je met verkeersrood orientrood bedoelt?Dat dat een ondergeschoven kind is sluit ik me bij aan, zit al heel lang te wachten op een goede orientrode Baureihe 140 (dan wel met met DB AG-Logo). Paar keer bij Roco voorgesteld ook. Tallozen van geweest in het echie...
Verder viel me nog op dat de foto van de 662405 gewijzigd is en dat dit nu een aangepast model is (met de Franse opschriften) en geen fotoshop meer, maar de loc heeft wel nog steeds de zwaailichten.....
Nu nog eentje in VFLI kleuren.
Ik ben nog op zoek naar 1 blauw blokkendoos rijtuig, dan is mijn stam compleet. Ik heb al 2 B's en zoek een derde. Jammer dat het geheel in een set zit, of is er iemand die een AB en een B zoekt? Groeten,Rogier
dat zeker in het boek van de 2400en van Martin van Oostrom (Uquilair ) staan fraaie kleurvarianten van de 2400 dus ze kunnen er nog jaren op vooruit borduren.
en rode zwaailichten....