Blijkbaar bestonden er 600’s met brede of smalle bufferbalken.
Ook aan de cabine zijde is er verschil, de locs met smalle bufferbalken hebben een afronding in het de frame aan cabine zijde. Vanaf de 622, brede bufferbalken huifzijde, en geen afronding in het frame maar haaks. De roco 600 heeft trouwens aan de voorzijde brede bufferbalken en aan de cabinezijde een afgerond frame wat zowieso niet klopt.Hopelijk hebben ze het door bij Piko. Compromie kan zijn om alleen de serie 500 en 601 t/m 621 uit te brengen. Met smalle balken dan
Wat mij opvalt is de raampartij van het machinistenhuis. De ramen lijken te hoog in het model, ten opzichte van de echte versie. Daardoor “smoelt” het model anders dan de echte 600. Wat niet helpt is dat de strip met klinknagels boven die ramen wat grof is weergegeven.De regengoot boven de ramen en de pijp naar beneden, op de hoek van het machinistenhuis ontbreken in het model, maar dat is misschien ook een variatie zoals de bufferbalk?
Het lijkt net alsof er geen ASB'en onder zitten, maar die zouden er volgens dit document wel onder moeten zitten
Als ik hem vergelijk met de echte 652, klopt hij heel aardig. https://railsofsheffield.com/cdn/shop/files/pk22000.jpg?v=1751713792