Ik mis alleen iets over de bronzen letters lees ik nu (onderste regel valt weg).Bedankt voor alle input Verstuurd vanaf mijn SM-S928B met Tapatalk
En met de foto uit 1928 weten we dat er ook een tweekleurige 6-deurs fourgon heeft meegereden. Dus ik denk dat we kunnen concluderen dat Jouef/Hornby uitstekend werk heeft afgeleverd.Heel flauw, is er dan toch een fout? Ja, het is jammer van de routekaart van de Edelweiss onderop de doos van de Etoile du Nord.. . Groet, Mathyn
Damn, dan hoef ik dus niet iemand langs te sturen om 'm uit je Kliko te vissen.
Even wat uitleg:- voor de chique reizigers waren er de 1e klasse Cote d'Azur rijtuigen met 7 ramen.- voor de Franse forenzen was er de 1e klas Fleche d'Or met 8 ramen (en dus meer stoelen, minder beenruimte)- speciaal voor de Nederlandse markt kwamen er de 9 ramige 2e klasse Etoile du Nord rijtuigen (nog minder beenruimte, lekker goeiekoop ), Maar, voor zover ik begrepen heb zijn de 2e klasse Etoile du Nord rijtuigen ontwikkeld voor de Nederlandse markt, echter, jij zegt nu dat die rijtuigen er al eerder waren? Waar werden die rijtuigen voor de EdN ingezet?