Overigens heeft de verkoper al toegezegd dat als er maandag op de club niks uitkomt hij de set wel terugneemt. Want de set komt uit een startset en die heeft hij opgebouwd en getest en daar reed de loc (uit de startset) gewoon. Alles naar verluid.Albert
Resetten doe je alleen uit nood. De kans is dat je mapping om zeep gaat en de sound niet meer gekoppeld is aan functies.Bovendien: het zou raar zijn dat je een decoder eerst moet resetten om het ding een nieuw adres te geven, je kunt dat gewoon inkloppen in CV1 op dezelfde manier als dat je waarde 8 in CV8 in klopt...... Maar goed, het werkt maar ik zou in het vervolg me even verdiepen in de werking van de Multimaus.Gr, Ben.
Resetten doe je alleen uit nood. De kans is dat je mapping om zeep gaat en de sound niet meer gekoppeld is aan functies.
Bovendien: het zou raar zijn dat je een decoder eerst moet resetten om het ding een nieuw adres te geven, je kunt dat gewoon inkloppen in CV1 op dezelfde manier als dat je waarde 8 in CV8 in klopt......
Wellicht ligt het er aan dat ik een in de mouse software versie 1.02 heb. En wellicht heb jij ervaring met een moderne versie?
Ik ben idd geen techneut maar het blijkt dus dat de decoders niet reageerden op de reset met de mouse zoals in de handleiding staat.., als het volgen van de handleiding niet werkt kan dat niet uitsluitend aan mij liggen.....