Alsof iemand eraan denkt dat alleen Apeldoornsers stemmen, en er ook nogeens ana denkt om dat als maximum in te stellen..Ik denk het neit..
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan treintjes..........................
Gezien de doelstelling ben ik meer genegen op k'leef te stemmen dan op de VSMEr zijn belangrijkere dingen in het leven dan treintjes..........................Mvg, Johan
@Stig misschien leef jij hier op het forum maar in de echte wereld gebeuren ook nog een hoop andere vaak minder leuke dingen.
Toch heeft Huub wel een punt.Stel je houd hier een poll over bv een wadloper en iedereen stemt weet ik hoe vaak. dan heb je zo maar een 1000 stemmen die wel een wadloper willen.Het BNL team meld dat aan een fabrikant.Dan gaat er toch foutieve informatie naar toe ?
Opzich ben ik het wel met johan eens en als ik eerst de 5 doelen had gelezen denk ik dat ik zelfs voor die organisatie gekozen had.
Ik laat me daardoor niet afleiden en blijf leuke dingen doen. Je leeft maar 1x.
Dat betekent dus dat je klakkeloos gestemd hebt zonder je ook maar in de materie te verdiepen....
Het zijn dus net 2e Kamerverkiezingen.....