De coulante manier van serviceverlening door PB Models is fantastisch. Daar mag Artitec nodig wat van leren. Als aldaar een model is uitverkocht, zijn zij bij een reparatie verzoek "niet thuis". Dat noem ik geen reclame.
De coulante manier van serviceverlening door PB Models is fantastisch. Daar mag Artitec nodig wat van leren. Als aldaar een model is uitverkocht, zijn zij bij een reparatie verzoek "niet thuis". Dat noem ik geen reclame.Met vriendelijke groet. klein Bruntendijk Friesland. Kees.
Dat jij vindt dat de service van Artitec gewoon heel goed is, is jouw goed recht Ruud B. Mijn ervaring is anders. Misschien weet je nog dat ik destijds het probleem met mijn DE2 heb beschreven op dit forum. De deskundigen konden geen oplossing bieden dus stuurde ik het model naar Artitec. Binnen de korstte keren kwam de DE2 terug met een kladje dat ze er niets meer mee deden. Volgens mij hebben ze niet eens een poging gedaan. Dat noem ik geen service en geen goede reclame van Artitec.Vriendelijke groet klein Bruntendijk Friesland. Kees.
Met een T ford uit 1908 hoef je vandaag de dag ook niet aan te komen voor onderhoud bij de Ford dealer.
Wat?? Nee! Verdorie...