Mijn zusje heeft een tijdje voor Sandd gewerkt en dat betaalde bar slecht. Hoe het nu is weet ik niet, maar toendertijd kreeg ze een stel bakken met post die zezelf moest uitzoeken en rondbrengen. Thuis wel te verstaan! Regelmatig zat er post van n maand oud (soms zelfs ouder) tussen. En men wordt betaald op aantal bezorgingen, niet per uur. Nogmaals, hoe t nu is, weet ik niet, maar toendertijd was t echt nslecht bedrijf...
Sandd heeft deze regel volgens mij niet aangezien ze hier weleens om 10 uur in de
Gezien de zeer geringe beloning die zij mocht ontvangen voor een extreem hoeveelheid werk heb ik haar verboden om dit werk verder te doen. Slavenarbeid is immers al lang afgeschaft!!
Ik neem het gewoon mee naar mijn werk en gooi het even over de sorteermachine. Die staat overdag toch te niksen...
Er staat in het blad een mededeling dat er diverse abbonee's geklaagd hebben over de bezorging. Dit gebeurt via Sandd. De redactie verzoekt om hier omtrent geen contact op te nemen met de redactie omdat de gehele distributie via SCALA (uitgever) gaat. Indien er klachten omtrent de bezorging zijn verzoeken ze om contact op te nemen met SCALA Amersfoort, 033 - 489 29 00.Op deze manier kan de uitgever ook de firma Sandd hierop aanspreken.