N is toch in de jaren best gegroeid...
Tijdens mijn gesprek met Peter(Peter Jk) aan de Beneluxspoor tafel kwam de vraag van hem hoe het precies zat met de letters en cijfers op de rijtuigen als typeaanduiding. Ben even in mijn archief gedoken en vond het volgende:
En vreemd genoeg had een grote handelaar uit Utrecht helemaal niets op de kraam in N spoor, leuk vooruitzicht in de toekomst.
Een wetmatigheid die nog altijd opgeld doet: geen vraag geen aanbod. In vergelijk met h0 zijn N, 0 en 1 niet of nauwelijks de moeite om mee te zeulen naar een beurs.
Ik las dat het aandeel N in Nederland zo'n 30% bedraagt tegenover 10% in de omringende landen.
Daar geloof ik helemaal niets van, stond in de Libelle zeker? Maar als klopt wat je zegt zou het aandeel handel toch ook wel op 30% liggen op Houten en dat is niet wat ik zie. Bovendien is N-spoorstore ter ziele en DTS kapt ook met winkelverkoop. Kuipers neemt niets mee en MTE deed dat ook al niet.
Frits,Zou een horlogemakers beurs iets voor jou zijn. Lijkt me voor je zeer inspirerend.Weet weer niet waar en hoe.Groet Ad