Zondag voor beurs opening even een rondje gelopen maar ook ik heb me deze keer erg gedragen bij de workshop was ik even bang dat het fout zou gaan. ik liep om 14.05 langs het aankondigingsbord voor de workshopsbleek dat mijn workshop verschoven was van 14.30 naar 14.00.. alleen ik wist van niks gelukkig was er ook nog niemand dus dat kwam goed uit. uiteindelijk toch weer een hele enthousiaste groep die lekker met de ballast aan de slag ging.uiteindelijk zijn we met de hele workshop groep nog even naar Erik Wierenga gelopen die verder ging op waar ik gebleven.kortom een hele leuke samenwerking die spontaan ontstond maar zeker voor herhaling vatbaar is.
En dan kom je thuis en dan bij het editen zie je pas waar je geweest bent. Mij niet gezien, ik ervaar een beurs (of vakantie of wat dan ook) liever met mijn ogen dan door een lens
Een leuk filmpje:https://youtu.be/XWitbd4wTBE?feature=sharedAnderhalf uur pret voor de thuisblijvers.Geen idee wie de maker is. Maar hij moet de hele tijd met een camera voor zijn snuit hebben rondgelopen.
Het concept van live bier schenken voor de toeschouwers bij de Duvel brouwerij was een geniale vondst en hopelijk krijgen we meer van dat soort inventieve concepten te zien. De PR werkte wel, want ik had 's avonds weer zin in een Duvel.