Tot mijn verbazing is er zelfs een modern Luxemburgs model te koop; weet iemand nog het merk?
Ik ben in Maarn, maar ze kunnen het beter het 1 en een heel klein beetje 0 treff noemen. Maar één ( overigens wel leuk ) spoor 0 modulebaantje en weinig aanbod van 1:43,5 / 1:45. 90 % of meer van alles hier is spoor 1. Dus voor spoor 0 liefhebbers en bouwers is er niet veel te zien of te koop. Wat autootjes, scenerymateriaal en maar een paar treinen.Meer kan ik er niet van maken. Voor mij de laatste keer dat ik deze beurs bezoek.Vriendelijke groet Ruud B.
of de boerderij waar ik ben opgegroeid in Oost-Groningen.
Dit is volgens mij een model van Kiss (Spoor 1), zie:https://kiss-modellbahnen-schweiz.ch/sbb-schiebewandwagen-hbis-hbils/Kan even niet het CFL model vinden, maar deze (CFL) uitvoering stond ook op de baan van Michiel Hele mooie editie weer, complimenten!
* 1 uitzondering daar gelaten
Michiel, bedankt voor het organiseren! en de schitterende modellen van NS-stomers, die al vóór de kassa te bewonderen waren.
Blijhamsterweg 6 te Winschoten, net "over" het spoor.
Dank. Ik heb mijn best er op gedaan om die messing modellen te maken. Samen met onze bouwgroep en Shapeways overigens.FritsT