Heb nog een Civil War smalspoor baantje, hou me aanbevolen
Kijk, dat is leuk te weten! De eerste aanmeldingen stromen alweer binnen .Maar even serieus, elke 5 jaar vieren we ons lustrum en pakken we een stuk groter uit. De andere jaren vieren we jaarlijks ons Historisch Weekend. Als het modelspoor naar meer smaakt en er voldoende interesse is? Ik kan het zeker in de groep gooien voor volgend jaar We hebben ruimte voor 3 baantjes in elk geval. Ik denk dat dat ook leuk is qua opzet in de aanwezige ruimte.Groeten,Rogier
Maar even serieus, elke 5 jaar vieren we ons lustrum en pakken we een stuk groter uit. De andere jaren vieren we jaarlijks ons Historisch Weekend. Als het modelspoor naar meer smaakt en er voldoende interesse is? Ik kan het zeker in de groep gooien voor volgend jaar
Het is misschien wat vroeg, maar mochten jullie volgend jaar juni het laatste weekend kunnen vrijhouden, dan zal dat super zijn . de organisatie moet nog starten, maar volgens mij is het modelspoor zeker weer bevallen Ik hou jullie tzt op de hoogte. Groeten,Rogier
Bij deze . Dus Marco, Lucien en Ronald staan met potlood genoteerd. Ik zal de organisatie blij maken
Om een uurtje of negen begon ik me ongerust te maken waar Lucien bleef, dus whatsapp gecheckt en daar stond een berichtje op, iets over een Dacia en een waarschuwingslampje gevolgd door een garagebezoek dat terstond moest plaatsvinden, oftewel voorlopig geen Yurze. Bij tienen werd dat opgevolgd door een definitieve afmelding, dus daar stonden we "alleen" met het GSS Jubileumbaantje in de werkplaats. Inmiddels kwamen de eerste bezoekers dus de show must go on..
Het begint een gewoonte te worden dat Luc strandt voordat ie ooit in de buurt van het evenement komt.