Ik zal niet herhalen wat ik geroepen heb maar blij was ik allerminst.
Dat is even pech Marco.Maar even kort reageren:O-16.5 rails nodig > ik heb er nog zat. Als je aandrijvingen zoekt heb ik nog wel wat van die Conrad aandrijvingen, anders nog een paar DCC gestuurde aandrijvingen.De techniek met slangetjes en microswitches kan je bij mij onder alle baantjes komen afkijken, microswitches heb ik ook nog liggen.Overigens kun je de onderstellen van de MT wagens wat verlagen en plakken zodat de rasstandaard wat korter en meer tramachtig wordt. Nadeel is dan wel dat ze in de bogen wat verder uitzwaaien.Ik hoor wel als je ergens hulp of ondersteuning nodig hebt. Je weet dat ik weinig tijd en geld heb, maar spullen en rommel des te meer
Balen dat het even tegenzit! Helaas wel erg herkenbaar en misschien voor de volgers goed om te lezen?Wat betreft de Peco 0e kipwagens, ik heb er 1 van. Heb je daar wel de (kunststof) lagers gebruikt? Die moeten in de witmetalen aspotten omdat anders inderdaad de assen niet passen. Ik meen kleine witte of zwarte puntjes? Wel goed vastlijmen! Je mag raden hoe ik daar achter kwam