Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ook een eigenaar heeft kosten voor een hal en wil wat verdienen aan de exploitatie daarvan. Dus het verschil zit in een eventuele winstmarge. Alleen als de organisatie ook liefhebber is van treintjes en daarom afziet van enige marge gaat deze redenatie op, denk ik.
De kosten is een van de redenen dat ik er als fabrikant nog geen zin in heb. Buiten de stand prijzen is het dan ook nog eens 5 dagen hotel en bijkomende kosten voor je mensen. Reken maar op een 5k met een stand zoals ik heb. Geen idee of je dat daar terug gaat verdienen.
Dat betekent ook hotelkamers voor 4 en dan 4 nachten a tenminste 130 Euro / nacht / kamer. ( dikke 1000 Euri dus )
De kosten is een van de redenen dat ik er als fabrikant nog geen zin in heb.
………….heb ik alleen maar modelbanen uitgenodigd en helemaal geen commerciële verkoop. Dat maakt zo'n evenement ook speciaal, want iedereen komt daar dan echt alleen voor de modelspoorcreaties……….
Moet toch geen probleem zijn. Nog niet zo gek lang geleden lagen wij op de oude "Hollands Glorie" boten met wel zes man in 1 (een) hut. Trouwens als je een hotel op staatskosten krijg moet je je kamer ook met meerdere delen!
Verdienen is niet het eerste Ronald, maar ik wil wel graag met een beurs uit mijn kosten komen.
Een simpele frietkraam op het oktoberfeest in Sittard kost ook geldPoosje geleden kostte dat, voor zes dagen, rond de 60 duizend euroHet zal dit jaar weer duurder zijn denk ikMoet je nagaan hoeveel friet je moet bakken