Zeggen dat er fouten staan in handleidingen is niet slim, jij hebt kennelijk een andere decoder als degene waarvan ik de tabel plaatste.
Ik denk, of weet eigenlijk wel zeker, dat het een fout in de handleiding is. Kijk maar even op pagina 57 en 58, daar staat het wel correct.
Volgens mij hebben we Marco wel op weg geholpen alleen werkte het niet volledig.Ik wilde hetzelfde schrijven (of had het eigenlijk al geschreven maar je was me net voor), nl CV35=0 en CV47=0 omdat je ervan uitgaat dat de handleiding klopt Vervolgens is hij zelf verder gaan zoeken waarbij hij tot de conclusie kwam dat de handleiding incorrect is.Wat hij bedoelt met de reeks verspringt is dat CV47 niet in de lijst hoort en de waarde die bij CV47 staat in werkelijkheid bij CV36 hoort en de waarde die bij CV36 staat bij CV37, enz. Dus in de rij met de CV nummers moet 47 er tussenuit worden gehaald en onderaan bij F12 worden neergezet (zie ook pagina 66) waardoor alleen de CV nummers een regel naar boven schuiven en de waarden weer kloppen met de werkelijkheid.