Het is een discussie zonder kans op een uitkomst.Net een godsdiensttwist. Mijn god bestaat en de jouwe is vals.Einde
Even een update, heb van de week een gesprek met de bank gehad waar mij weer een hoop duidelijk is geworden. Heb inmiddels ook een notaris gesproken en mij verdiept in statuten. Best een taaie kwestie, maar er is weer wat meer mist opgetrokken. Volgende week een gesprek met Paul Bender om e.e.a. wat meer vorm te geven, wat dingen met elkaar te bespreken en te kijken naar de te plannen denktank vergadering.Meld u allen aan bij Paul Bender! M.v.g.Tom.
De loc heeft al een paar keer onder stoom gestaan voor excursieritten of voor NS Chartertrains.Nu is mijn vraag?Hoe lang werd er over gedaan worden om de ketel op te stoken?En hoe lang werd er over gedaan over het laten afkoelen van de ketel?Jos.
Geef hem in bruikleen aan een van de particuliere organisaties, zoals de VSM, de ZLSM,de SHM....oftewel bij clubs die de afgelopen jaren bewezen hebben hun eigen " eigendom" met veel liefde, kennis, inzet, geld en weet ik niet wat iets schitterends op te bouwen.
Zo kan het toch niet waar zijn, dat het NSM fondsen werft tbv de renovatie van de 3737, en daar vervolgens iets anders mee gaat doen!!
Als het NSM zelf niet in staat is, de 3737 rijvaardig te houden heb ik een tip:Geef hem in bruikleen aan een van de particuliere organisaties, zoals de VSM, de ZLSM,de SHM....oftewel bij clubs die de afgelopen jaren bewezen hebben hun eigen " eigendom" met veel liefde, kennis, inzet, geld en weet ik niet wat iets schitterends op te bouwen.