iljitsch bedankt voor je uitleg maar error 2 blijft nog steeds aanwezig , wel staat erbij de lange adressen modus cv 17 en 18 zou mijn probleem hiermee iets te maken hebben??
Bedankt voor de tips. Ik heb de booster 10764/Multimaus 2.0 (denk ik).
Hallo,Het is me gelukt, het programmeren lukt weer. Ik vermoed dat het probleem was dat ik met 3 boosters werk en dat die dat niet kon behappen. Heb alles losgekoppeld en gewoon 1 booster gebruikt en losgekoppeld van de andere 2. Bedankt.Volgende, wel even een ander onderwerp. Het ijken. Steevast, nu al bij meerdere loks is stap 27 hoger dan stap 28. Wat kan ik daar tegen doen. Ik stel CV 5 in en CV 6 op ongeveer 1/3 daarvan. Kan ik nog iets anders proberen? Of moet de lok eerst even 'warm' draaien?Alvast bedankt,Groeten Hans
Begin je met ijken bij stap 28 en dan naar beneden?Heb het ook wel eens, als ik dan achteraf die hoogste stap nog een keer doe gaat die meestal wel goed.Of van laag naar hoog werken.En als een lagere stap al de juiste max snelheid van de lok heeft kun je de hoogste stap ook even met de hand invullen in koploper zodat die toch hoger is. Die waarde klopt dan wel niet, maar zal die toch nooit gebruiken.Groet,Roelco