Ik zou daar niet op rekenen... anders hadden ze wel een kloppende versie gefotowinkeld. Ik vrees dat er een V1-3 in vermomming wordt uitgebracht, N kreeg vorig jaar al zijn deel met die fop-Benelux. Het zou idd een stap terug in de tijd zijn...
Maar die fop-Benelux was van Piko toch? Dat mogen we Roco niet verwijten lijkt me.
Anyway....ik geloof wel in een (V)IRM in 1:87, bij wie dan ook
Was net even door het aanbod aan het bladeren. Ligt het aan mij of is dat setje van 2 postwagons echt zo belachelijk duur?
Zeg, weet jij hier meer van?
Alleen jammer dat 1201 het museum nummer was en daarmee net wat beter paste dan deze 1207.
Nog wat positiviteit van mijn kant. Voor Frankrijk hebben ze twee leuke tijdperk VI modellen aangekondigd. De BR185 van SNCF die ingezet wordt voor de Nightjet Parijs - Wenen (en ook in Duitsland komt). En daarnaast eindelijk ook weer een CC72100, na de meerdere CC72000'en van de afgelopen jaren.Groet,Roderik
Hoezo 'was'? Dat is hij toch nog steeds? Die loc is toch niet verdwenen? En waarom is het jammer dat de 1201 museumloc is? Had je liever een ander nummer in het museum gehad?