maar kunnen we de multimaus ook laten zoeken op adres nummer.
En is er een ander merk dat alle adressen overneemt van de ecos2 in een soort van multimaus.
Met behulp van de L.Net-converter kunnen deze worden geïntegreerd in ECoS-spelbewerkingen. U kunt alle locomotieven die bij ECoS bekend zijn oproepen op de handbediening of comfortabel de gewenste locomotief toewijzen op de ECoS voor eenvoudige Fred® handbedieningen (“dispatcher” -functie).
Maar het zoeken in de maus is wat lastiger (zoeken op volgorde) aantal loks verkocht en nummers gewijzigd, maar het gaat om een aantal rangeer loks voor op niveau 2.
alleen de volgorde van ontkoppelen vindt ik vervelend want eerst moet de multimaus van het stroom af en dan gaat de rode led branden op de ecos die resetten en dan de ecos afsluiten.
Maar nog even terugkomend op dit probleemJe hoeft niet te zoeken op de maus. Zoals ik al zei, ik vind het op dat ding juist fijn om hem in adressen mode zetten en dan om simpelweg de adressen te kiezen. Hebben jullie dat al geprobeerd? Uit mijn hoofd moet je dan op shift en de trein/wissel knop indrukken.Ik volg deze niet helemaal? Wat bedoel je precies met ontkoppelen?Als je je maus er uit trekt en weer terug plugt, werkt het dan niet meer en moet je dan die ecos resetten? Ik vind dat tamelijk apart.Mvg,Bas