Hij heeft wel bewezen dat het kan werken. Maar gezien zijn keuze voor de hardste variant vrees ik voor de collectors.En voor een stofzuiger 2 plakjes op elkaar leggen heeft wel een heel hoog knutselgehalte. Het zou mijn werkwijze niet zijn.
je gooit hem dus liever bij recup ipv een oplossing te vinden die mss niet ergonomisch is maar wel werkt.Doe het hier regelmatig met oplossingen om slepertjes te bevestigen in wagons met soms wat loctite in verschillende vormen maar ieder zijn gedacht
Ik weet het niet zo zeker; waarom wordt voor loc 43485 met bijbehorend motornummer 85009 dan niet het nummer voor koolborstels en veertjes in de stuklijst apart vermeld of op de foto getoond?
Dat is uit de tijd van voor het faillissement van het oude Roco en is dus op de huidige site niet terug te vinden, de motor ook niet.In handleidingen staat tegenwoordig het artikelnummer van koolborstels vermeld. Kijk hier bijvoorbeeld bij de E94, borstel en veertje los benoemd:https://www.roco.cc/static/frontend/Casisoft/Roco/de_DE/doc/ET/1/DE/8071353930.pdfEn als gezegd: ik vond het met één google zoekactie, het oude artikelnummer plus foto staat zelfs hier op het forum in een post van Johan de Reuver maar dat nummer is inmiddels obselete.Verder post ik om te helpen, je zocht immers een codenummer toch?
Ja.En correctie: de motor is inmiddels ook weer leverbaar.
je gooit hem dus liever bij recup ipv een oplossing te vinden die mss niet ergonomisch is maar wel werkt.