Dat terzijde heb ik enorm veel lol gehad weer, vooral met de bnls-ers zaterdagavond bij de steakhouse. Benieuwd of we volgens jaar weer welkom zijn daar
Hobby sterft niet uit... vanmorgen nog een zure reactie in een Facebook groep nav het stoppen van Warley en een vreselijk slecht Engels krantenartikel daarover (einde modelspoor!!). Heb daar maar even een flinke reactie op gegeven Mijn reactie:Sorry, but this is really a bullshit article written by someone who hasn't a clue what he is talking about! The hobby isn't dead, it is more alive than ever. There never was a time in my modeling life that one could buy so much great stuff. From 3D print to lasercut to whatever! Yes, youth is much less but still we get young ones who are starting our beautiful hobby. Which is changing but is more alive than ever!!
@Marcel,Bas heeft een jaar de tijd om zijn BMB modulebak gereed te krijgen. Volgend jaar staat de Britse ModuleBaan in ieder geval in Rijswijk. Dit jaar waren we helaas net te laat voor de inschrijving.Gr, Hans
Dat wil niet zeggen dat Bas ook in de baan zal staan. De hardware die hij maakt ziet er ook steeds leuker uit. Mogelijk dat hij dus ook wel als standhouder er kan gaan staan, met een kleine tafel.
Hi hiIk ben niet van de foto's en heb dus ok niets te plaatsen, maarrrrrr..........Ik ben twee dagen aanwezig geweest als hulpje van de treinendokter en als bediener van de testbaan. Het was weer een feest om te doen, maar nog meer om te zien dat er toch weer een groot aantal mensen van onze community op de been zijn geweest om dit tot een succes te maken. Dat werd gewaardeerd door bezoekers maar ook de organisatie van de beurs.Zonder mensen tekort te willen doen gaat er speciale dank uit naar Edsko Hekman, die reeds 8 jaar de leiding neemt in het organiseren/coördineren van onze deelname aan dit soort evenementen. Daarmee heeft hij een belangrijke rol gespeeld in de zichtbaarheid van BNLS. Daarvoor zijn wij hem bijzonder dankbaar. Helaas heeft Edsko aangegeven dat dit zijn laatste beurs is geweest omdat hij zijn aandacht op andere zaken wil richten. Uiteraard vinden wij dat jammer, maar wensen hem ook heel veel succes daarbij. Dank je wel, Edsko!P.S. (Wees gerust, opvolging is al in de maak).
Bedankt, Michel! Ik heb u gezien bij mijn baan komen, maar het was zo druk! Ik kon gewoon niet weg En later heb ik achter u gezocht, maar niet gevonden; u was waarschijnlijk ook aan het wandelen!Vriendelijke groeten, en tot de volgende keer.