@ Rob Moerkerken: net even de zolder opgedoken en gaan graven...: de mB4D van Roco/ombouw Kleinspoor had een elektrische installatie van Vickers zag ik net, dus die beantwoordt in geval niet aan jouw vraag. Het wordt dus nog even verder zoeken naar die Westinghouse installatie op het dak.Rob
Naar aanleiding van mijn aanbod om de daktekening op te sturen hebben enkele mensen gereageerd. Maar ik loop tegen een probleem aan, ik zie geen mogelijkheid om de pdf's als bijlage in een PB te krijgen.Iemand die weet hoe dat moet? Anders moet het via gewone e-mail.
Even over de Jules die in Amf staat weg te rotten: ik heb begin dit jaar, met het oog op mijn klussen in het verschiet, een ladder tegen die bak aangezet om in ieder geval de kano’s op te meten. Er stonden nog wel wat attributen op het dak maar alle leidingen waren verdwenen. Het hele dak is ingepakt met bitumen met leislag. Dus stel je daar niet te veel van voor. Ik heb wel de kano’s kunnen opmeten en daar zijn door Ronald Visser en mij (maar met name Ronald met zijn het digitale teken- en 3D spuitwerk) na de nodige proef-exemplaren, inmiddels goed toepasbare kano’s uit voort gekomen die ik ook nu op mijn bijna spuitgereed zijnde mP heb gezet. Paar kleine naadjes nog wegwerken en durf ik ‘m wel aan de buitenwereld te laten zien. Met het oog op de oorspronkelijke vraag van Rob Moerkerken denk ik dat ik er een apart draadje over begin.@ Rob Moerkerken: Edwin Langeveld van Kleinspoor heeft in het verleden een ombouwset geleverd om de oude Blokkendoos motorwagen mB4D aan te passen (schuifdeur ipv klapdeuren en een aangepaste dakopbouw(!!). Ik zal kijken of ik de tekening van die dakopbouw nog heb, anders zou je hem kunnen mailen of hij misschien etc…….Edit: als je de tekeningen gaat vergelijken met foto’s van de betreffende dakopbouwen van de mP’s en de mDW’s zul je merken dat er het nodige niet 1:1 overeenkomt… ik heb me daar bij neergelegd. So be it Rob