Miss is het een gesponsord onderzoek...
Deze enquête wordt op persoonlijke titel uitgevoerd door Peter van der Leek. Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor het samenstellen van statistieken waaruit mogelijk nieuwe initiatieven worden opgestart.Jouw gegevens worden na het samenstellen van de statistieken vernietigd. Op geen enkele wijze worden zij ter beschikking gesteld aan andere personen of instanties.
Dat ik het naar de camping stuur misschien wel maar er wonen tegenwoordig heel wat Nederlanders net over de grens die wel in dit land werken en zo ook wel eens een pakje voor een collega meenemen . Het is toch eigenlijk kolderiek dat Munchen- Borkum gratis is en Gronau - Enschede een vermogen kost.
Ik heb hem ook ingevuld maar kon mijn bezorg optie niet vinden. Ik koop wel eens wat in Duitsland tegen de tijd dat ik op vakantie ga . Dat laat ik dan zonder bezorgkosten op de camping leveren. Want dat is toch vaak wel een best bedrag waar je dan ook wat leuks voor kunt kopen.
Wat dacht je van 47661 Issum Deutschland naar NL, ongeveer 70 km, 13,00 Euro.Tokio naar NL, 9250 km, 12,50 Euro
Waar heeft dit betrekking op?
Zie de post van Luit.
.Jouw gegevens worden na het samenstellen van de statistieken vernietigd. Op geen enkele wijze worden zij ter beschikking gesteld aan andere personen of instanties..