Slimme oplossing!
Ik heb zelf een beetje koudwatervrees voor 'steentjespapier' maar dit ziet er goed uit. Komt er nog een MacArthur Park? Melting in the dark? https://www.youtube.com/watch?v=hDD7t2Mj_aQ (sorry ) Albert
Let je even niet op, sta je met je smoel op het forum (post #1) Ik had je vorderingen al via Facebook gevolgd, maar fijn dat er ook hier een bouwdraadje is. Prachtig werk weer Marco, of zoals een vlaamse collega zei: mooi wark!Enneh...hij staat op volgen.Peter S. al gepolst voor een plekje in augustus 2024?
Ik heb zelf een beetje koudwatervrees voor 'steentjespapier' maar dit ziet er goed uit.
Dat had ik ook, tot ik de resultaten zag bij mijn BMB maatje Ed. Het enige verschil met de methode van Marco is dat hij zelf gesneden karton gebruikt als basis, en ik gelaserd MDF.Gr, Hans
Wat zijn dat, tussendoor glippende projectjes? Daar heb ik nou nooit last van. Maar ik kijk er naar uit om het eens te komen bekijken, op de foto's ziet het er erg goed uit.Heb je de guards van al afgemaakt die ik bij je achterliet na de foto in post #1?
Het grootste probleem schijnt Peco H0e rail te zijn, dat kun je haast niet meer krijgen in NL, of alleen tegen astronomische bedragen..