k vind hem lichtelijk overpriced voor wat het is.
Dus waarom zou een starter kijken naar Uhlenbrock of Lenz?
Geen kritiek of technische aanvulling, maar als het dan toch over prijzen gaat: bij Lenz kost een handregelaar met ontvanger (op XpressNet aan te sluiten) 339 euro advies. Als ik dan kijk wat een complete set kost, dus met centrale, is dat 589 euro, 180 euro meer dan met een gewone handregelaar. Lijkt me voor mij een leuke optie voor in de toekomst.(Prijzen uit de Lenz prijslijst)
Meneer Halma heeft niet lang terug een review gepost. Volgens mij was het setje niet echt uitbreidbaar met andere dingen behalve een extra regelaartje. Ik dacht dat die ook geen XpressNet meer gebruikt waardoor je die regelaars niet even in een Xnet centrale kan prikken.Ik vond het ook een apart systeem. Die centrale doet voor jou lokadressen toekennen en je loks programmeren. Je weet op voorhand niet welke adressen dat zijn. Dus mocht je dan een lok meenemen naar je clubbaan ofzo dan moet je eerst uitlezen wat het adres geworden is. Dus pro's en conn's
en dan vloeken ze maar op lenz maar dat is een van de heel weinigen waarbij je hogere functies met een poep en een scheet anspreekbaar zijn )