Nederlandse brandweerwagens op basis van DAF, daar zijn ook geen modellen van.
Plan W reclamebanen met goede draaistellen. Maak er trouwens daar meteen maar een paar meer van, ter vervanging van die onder mijn huidige rijtuigen
Remco, zit daar voldoende omzet in?
Even afspoelen onder lauwe kraan en probleem is opgelost.
Ik heb nog steeds medelijden met die gigantische hoeveelheden Roco Plan D rijtuigen, in allerlei leeftijden, kleuren en tijdperken, die het nog steeds zonder bijbehorend postrijtuig Plan C moeten stellen.Kom op Artitec, grijp die kans, jullie hadden ooit al eens een kleinserie-model van een Plan C dus kennis van het voorbeeld zou toch nog ergens op de plank moeten liggen.
Wanneer wordt bekend gemaakt wat er uitgebracht wordt
Niet helemaal. Eentje begint af nu te brokkelen op het scharnierpunt. Rijdend gaat het goed, maar zodra je het rijtuig van de baan haalt blijft dat draaistel achter op de rails. Dat plastic was volgens mij echt niet goed. Het lijkt erop dat het snel veroudert. Daarom zou ik de draaistellen graag vervangen.
Hoi Barry,Nee, de uitgeleverde Hondekoppen waren de laatste gemotoriseerde modellen van Artitec. Ik vind het zelf ook erg jammer, had graag een mat 46 viertje van ze gezien, maar dat gaat dus niet meer gebeuren.Voor dit draadje maakt het niet uit, mensen blijven gewoon tegen beter weten in roepen wat ze willen zien van Artitec ( o.a. Beel, asbest Hondekoppen, diverse stoomlocomotieven ) en dat zal de komende tien jaar nog wel door blijven gaan, maar het enige wat we kunnen hopen is dat PB Models deze modellen gaat maken in de toekomst. Vriendelijke groet Ruud B.