Ook Roco geeft aan dat er met sommige decoders van ander dan van roco problemen kunnen zijn en dat dan een update wenselijk is.
Het is moeilijk aan te geven welke decoders problemen zouden kunnen geven met de multumaus met versie 1.00
De digitale centrale of welke taal het menu spreekt is helemaal niet van belang.
Ruud stelt deze vraag nl. na ervaringen met een digirails decoder i.c.m. de multimaus V1-00. Het probleem zat duidelijk in de decoder maar Ruud wil waarschijnlijk niet nog eens tegen een probleem aanlopen.
Hallo allemaalIk zou graag wilen weten welke decoder men gebruikt (zonder problemen) in combinatie met de multimaus software versie V1-00.Het gaat mij er niet om welke decoder het best of het slechts is, alleen welke decoder gebruik je en heb je geen problemen mee of mee gehad.MvgRuud
Ik zou graag wilen weten welke decoder men gebruikt (zonder problemen) in combinatie met de multimaus software versie V1-00.Het gaat mij er niet om welke decoder het best of het slechts is, alleen welke decoder gebruik je en heb je geen problemen mee of mee gehad.