Adres programmeren kan heel gemakkelijk. Eigenlijk omgekeerd, je vertelt je regelaar de adressen van de 4 locs die je er in kunt zetten.
Dit zou er in moeten zitten in het pakket:Alles da? Bitte prüfen Sie, ob alles in der Verpackung enthalten ist: Starter Digital ZentraleStarter Digital Handregler Handregler Anschlusskabel Gleisanschlußplatine (nur im Spur0-Startset) Netzteil Bedienungsanleitung (dieses Heft)Zat het vetgedrukt erbij, Ronald?
Wat ik hier uit opmaak is dat dit wel degelijk een interessante set is.Zoals Ronald aan geeft bij een beurs met een kleine baan rijdt je vaak met maar een paar lokjes tegelijk(end to end baantjes bijvoorbeeld)dan is de simpele bediening wel heel handig lijkt me.Ook veel thuisbaantjes zullen niet met 4 loks tegelijk rijden.
Niet met meer dan 4 tegelijk..... Ja, daar heb je een punt. Maar stel iemand heeft 8 locs. Hoe moet dat dan? Albert.
Als je dan een tweede lok koopt als starter kun je hem zelf niet eens een adres geven. Heb je twee loks op adres 3.
Wat Roelco zegt: dat ik dan als beginnend modelspoor digibeet voor elke scheet naar een Alwetende moet om een loc/decoder/whatever met mijn 4-voudige regelaartje te kunnen bedienen.....
Dus ik als "beginnend modelspoor digibeet" heb niemand anders nodig voor mijn instellingen van de loks.