Volgens mij heeft de Ecos geen Rbus aansluiting. Wat hier wel een optie is, is om je z21 te blijven behouden. De z21 kan dan de terugmelding blijven verzorgen met zijn Rbus melder. De Ecos kan je dan aansluiten op de ringleiding om zo digitale trein en wissel mee te bedienen.
Hoe moeilijk is het om die vraag te beantwoorden
Inderdaad dacht ik m te gaan gebruiken om makkelijk zo eens te rijden zonder pc. Zag m pas ergens in werking en vond t wel mooi werken.
Maar als ik inderdaad de z21 toch alsnog gebruikt " moet" worden ivm met mn huidige R bus bezetmelder, weet ik vooralsnog genoeg.
Hoi Albert,Je zou ook eens naar CabControl van ESU kunnen kijken. Dan heb je een simpelere versie van de ECoS die je naast de z21 kan gebruiken om simpel ket treintjes te rijden. Daar moet je dan nog wel een draadloze ESU controller bij aanschaffen. Scheelt in kosten omdat het slechts 1 controller is en niet een groot touchscreen heeft. ESU verkoopt CabControl initieel alleen op de VS markt, maar er zijn Europese winkels die ze ook in het assortiment hebben (Lippe sowieso). Natuurlijk ook niet mis met bij de z21 blijven. Kan je ook nog een losse controller bij kopen om even simpel te rijden, toch? Sent from my iPhone using Tapatalk