Ik krijg de indruk dat de ROCO WLAN adapter (10814)niet werkt met de Z21 (10820)
Na een netscan kwam ik echter slechts alleen mijn IP Adres tegen en 192.168.0.1
De router zou nu verbinding moeten kunnen maken met Acces point.
Ik ben bang dat ik de ROCO firmware nu kwijt ben.
M'n WiFi netwerk heet nu TP-Link_01C2 en ik kan nog steeds niet verbinden via de maintanace tool.
Ik zit dit draadje even te lezen, maar vraag me twee dingen af die ik hier niet uit kon halen:1. Waarom heb je de TP Link router niet die standaard bij de 10820 geleverd wordt? Werd niet meegeleverd2. De winkel waar je de 10814 hebt gekocht, heb je daar om info gevraagd? Altijd slim om te doen, ze hadden je dit kunnen vertellen. Ja. Eerst telefonisch en ook nog in de winkel zelfDe 10814 of de losse Freischaltcode (het hele pakket is voordeliger) is alleen nodig bij de witte z21start. Daar ben ik inmiddels ook achter ja. Leergeld Als je de router reset krijgt hij inderdaad zijn originele SSID, die pas je gewoon weer aan op een willekeurige naam. Inmiddels niet meer nodig omdat de centrale nu gewoon bereikbaar is via mijn (WiFi) netwerk.Reset van de 10820 is bij 2e hands aankoop altijd slim, en vergeet niet te updaten naar 1.42. Er zitten bugfixes in 't.o.v. de RCN-213 en RailCom. Uiteraard ook gelijk gedaan
laatst ook een unlock code aangekocht bij Roco voor de z21 start,twee weken op gewacht en het papiertje met de code kwam aan als pakket maar goed, nu wel netwerk mogelijkhedenheb 'm zonder router rechtstreeks op het netwerk aangesloten.