Kunnen we afspreken plaats en datum in onderwerp draadje te vermelden? Anders lees ik telkens "alweer overwegbotsing" en denk ik: alweer?Zouden ze op het wegenforum ook telkens een draadje openen als er een vrachtwagen kantelt trouwens?
Op het OVinNederland-forum hebben ze een topic "Kort Nederlands Nieuws". Er zijn meer topics die hier geopend worden, waarvan je kan denken wat moeten we er mee.
Maar in zijn algemeenheid is dit forum niet bedoeld voor grootspoornieuws en worden alleen de grotere onderwerpen hier uitgebreider besproken.
Maar voor het echte grootspoornieuws zijn betere fora zoals Somda. Daarmee wil ik niets af doen aan Beneluxspoor, maar het heeft gewoon een ander doel.
Kan ook zijn dat over 3 maanden het onderzoeksrapport verschijnt, iemand dat wil delen (prima), maar als dat in draadje "alweer overwegbotsing" gebeurt wordt dat een beetje verwarrend voor de hersens wellicht.
Nouja, het hoekje 'Grootspoor' is er hier ook niet voor niets natuurlijk
Ik bedoel ook zeer zeker niet dat het niet besproken mag worden, gaat me meer om het overzicht. Als er in het hoekje "grootspoor" 5 draadjes zijn met "overwegbotsing" dan is het overzicht een beetje snel zoek. Kan ook zijn dat over 3 maanden het onderzoeksrapport verschijnt, iemand dat wil delen (prima), maar als dat in draadje "alweer overwegbotsing" gebeurt wordt dat een beetje verwarrend voor de hersens wellicht.
In deze zin misschien "We" even aanpassen in "Ik" En daarbij, niet iedereen zit, zoals jij dat wel doet (prima verder) op dat forum.
Er is een hoekje Grootspoor. Deze dan maar opheffen omdat er zaken in geplaatst en besproken worden die jou niet aan staan? Een vaker voorbij komende term, ' je hoeft het niet te lezen' is in deze dan misschien wel voor jou van toepassing.
Somda staat voor Spots en OMlopen DAtabase. Dat is in de loop der jaren uitgegroeid tot meer dan dat. En dit forum ook gegroeid. Dit is een groot spoor item, en dat kan best hier geplaatst en besproken worden.