Wassen
Klaas, dat verbaast mij ook. Wij hadden dit voorjaar een nachttrein naar Verona geboekt waarbij er schriftelijk aangegeven werd dat er netspanning in de slaapcoupe aan boord was om het zuurstofapparaat van mijn partner (longpatiënt) te voeden. Dit apparaat vraagt 150 Watt; de stopcontacten waren maximaal met 90 Watt te belasten. Om die reden hebben we de reis moeten annuleren.Weliswaar hebben we het hier over verschillende situaties maar het blijft ook voor mij wonderlijk dat er zo'n vermogen uit de netaansluiting te halen is.Rob
Mja, denk dat er nergens staat dat het niet zou mogen ?Kan nog begrijpen dat je geen friteuze met olie gebruikt om fritjes te bakken, dus zou denken dat een airfryer geen probleem is.
Volgens mij hing er op het balkon bij Arriva ook een sticker met huisregels waarop iets stond als: geen sterk geurend eten nuttigen.Maar tegenwoordig mag men blijkbaar (volgens de reisregels) niet meer eten in de Arriva treinen...
Huidige treinstellen hebben eigenlijk allemaal een grote statische omzetter, die 220 volt levert welke ook gebruikt word voor treingerelateerde zaken zoals oa de klimaatsystemen.
Sorry, maar de airfryers die ik geroken heb in mijn leven tot nu toe roken allemaal behoorlijk, bijna net zo erg als olie-gevulde friteuses.
Gaat iemand nog bakken onderweg naar Rijswijk