Als ik ET was zou ik de koplopers lekker cancellen en me meer richten op het wat oudere spul dat ik PB niet zo snel zie maken.En ook de duitse markt schreeuw nog om diverse goederenwagens die ET tot nu toe in een prima kwaliteit heeft weten aan te bieden.Bart
Dus deze oproep aan ET slaat helemaal nergens op en ook zeer ongepast.
Steun aan PB dat kan maar het hoeft niet overdreven worden, en hier stond ergens dat ze eerst de ICR maar eens moeten uitbrengen, dat zal heus wel gebeuren, maar China zit weer alles op slot, dus een vertraging is hierdoor zo opgelopen, maar als je dan weer over je geliefde PB gaat beginnen, kijk dan eerst op hun site, hun stellen ook alles uit, de ICRmH zou ook in 3e kwartaal komen en dit inmiddels ook 1e kwartaal 2023 en de gewone ICR zou in eerste instantie in kwartaal 4 2022 komen en dat is inmiddels ook in de loop van 2023 geworden, bron site PB models.
Waarom zou ET de koplopers moeten cancelen??maar als je dan weer over je geliefde PB gaat beginnen
En ik weet niet of Bart PB zo lief heeft.
Modbreak: deze draad is afgesplitst van het Exact train nieuwigheden draadje.Ferenc als moderatorEn ook de duitse markt schreeuw nog om diverse goederenwagens die ET tot nu toe in een prima kwaliteit heeft weten aan te bieden.
Niets op de site van ET, nog steeds geen prijzen bekend gemaakt, waar vorig weekend al iets over geschreven was......