Roco 72676 - ACTS 1254 DCCLiefde op het eerste gezicht.Al geeft ze geen correct beeld van de sluit en frontseinen, iemand een idee hoe dat komt?Decoder is Z21 plux16 in (Fleischmann Roco).
Verlichting vraagstuk is ook opgelost
Misschien kun je ons nog even vertellen wat precies het probleem en de oplossing waren?
Misschien een apart draadje van maken?
Sluiten en frontseinen werken naar behoren, d.w.z. dat de A sein wisselt met de rijrichting en je het sluitsein met CV 1 en 2 kunt instellen.
Dat lijkt me heel knap als je dat met CV1 en 2 hebt kunnen aanpassen In CV1 stel je het korte adres in. En met CV2 het startadres. startsnelheid En beide hebben niets met de sluitseinen te maken Voor wie het wil weten misschien de echte oplossing plaatsen
Cv 2 = startsnelheid Waarschijnlijk bedoelde Jeroen AUX.
Dus geef het goede voorbeeld zou ik zeggenIk bedoel knopje een en twee op de multimouse
Sluiten en frontseinen werken naar behoren, d.w.z. dat de A sein wisselt met de rijrichting en je het sluitsein met CV 1 en 2 kunt instellen.Wanneer bijvoorbeeld het A sein inschakel merk ik dat aan de niet rijrichting dat deze zwakjes blijft branden, licht lekkage.Geen idee wat het is, draadje....nog niet verder op gestudeerd.Ik heb ook nog niet kunnen ontdekken of dat ook het geval is wanneer je het sluitsein aanzet.Dit alles met roco z21 mutimouse