dus ik weet niet of ze het waard zijn. Die van Chris zien er wat minder uit maar zijn wel een stuk goedkoper. Hij is net getrouwd en gaat verhuizen daarom is hij erg traag met emails beantwoorden.
Hij is net getrouwd en gaat verhuizen daarom is hij erg traag met emails beantwoorden.
---Dan krijd je deze:---Dan krijg je deze:---En dan deze:
Heris heeft ook eens een setje ammendorfers aangekondigd (3 slaapwagens en één restauratiewagen), later kwam daar een bagagewagen bij. Zoals wel vaker bij Heris is hier nooit iets van terechtgekomen (Maar helmut bijft zeggen "Sie kommen" als je hem spreekt op een messe).
Die modellen van Chris zijn mooi, en hebben een prijs die zeer redelijk te noemen is. alleen hierdoor is er een verschil tussen vraag en aanbod. Hij had een eerste batch van 150 wagens gemaakt en daar is hij een behoorlijke tijd mee bezig geweest, voordat ze op zijn website werden aangeboden en waren dan ook zeer snel uitverkocht. Ik kon er nog net 4 krijgen en er waren nog meer gegadigden. Dus bij hem moet je zijn red star coments in de gaten houden dan weet je het als eerste. foto's staan op zijn website, ik kan zo 123 geen betere maken voor je.
Je kunt hier http://www.japanmodelrailways.com kijken.Zei hebben ook een Nederlandse vertegenwoordiging (te vinden op Houten)Misschien heeft Bachmann op het ogenblik deze rijtuigen niet in het programma Hier is de pagina van Bachmann China