Ik persoonlijk blijf het bijzonder vinden hoe de productie tegenwoordig verloopt.
Beste Barry 1972: Hier, voor jou:https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M
Zover ik kan zien is er een vacature overschot, personeel is nauwelijks te vinden. DK kampt met het zelfde probleem.
Persoonlijk ben ik van mening dat er zowel in Nederland als in Belgie voldoende mensen in opvangcentra zitten, gevangenissen, thuis, .... op kosten van onze sociale zekerheid.Die de beste ter wereld is, daar moeten we niet over liegen, maar veel van die mensen, kunnen ondanks dat ze ergens sociale opvang/bijstand genieten toch wel enig werk verrichten ondanks dat ze niet op de arbeidsmarkt actief zijn.
Ben van mening dat er teveel managers zijn
de firma waar mijn vrouw werkt is daar mee gestopt omdat de klanten dat niet meer wouden;
Steek de hand in eigen boezem zou ik zeggen. Kijk naar het bedrijf in Sluiskil waar jij werknemer bent: jullie verbruiken 2 miljard kuub aardgas om kunstmest te maken wat vervolgens vervoerd wordt naar de sojaplantages in nrd en zd-Amerika. Die soja komt weer naar ons landje en wordt gebruikt als voer voor kippen, koeien en varkens. En voorts wordt 95% van alle vlees weer geëxporteerd.....Gr, Ben.
Denk je echt dat je via Google kan vinden wat er o.a. in Azië, Rusland en Korea gebeurt?
Vraag me af van wie je dan gaat verwachten dat ze het werk gaan doen. Personeel in dit land wat met de handjes wil werken is uiterst dun gezaaid.
Dan wordt het tijd om iemand aan te stellen om dat te managen 😁😛