Als er niks meer te wensen valt, nou ja, dan verzin ik wel weer iets wat onhaalbaar is, kan ik me daar jarenlang over frustreren En mensen die denken in oplossingen, da's toch ook altijd fijn Wensenlijst: Rhijnboog, Zeppelin, de rest is bonus ;-)
Wensenlijst: Rhijnboog, Zeppelin, de rest is bonus ;-)
Erg spijtig dat de moderatie hier niks aan doet. Wanneer men een keer de citaat knop teveel gebruikt (wat naar mijn idee de leesbaarheid juist verhoogt) ligt gelijk hun ondergoed in de knoop, maar het nodeloos herhalen van onzin is klaarblijkelijk gewoon toegestaan.
Als je je ergert aan een bericht of er om een andere reden moeite mee hebt, is het beter om dit aan de moderatoren te melden dan om zelf te gaan reageren. ...... Bij ieder bericht staat een link "Meld dit bericht aan de moderator". Hiermee kun je de moderatoren op een specifiek bericht wijzen, om wat voor reden dan ook. Meestal krijg je al snel antwoord, hoewel de moderatoren kunnen besluiten om niet in te grijpen................................. Publiek reacties of klachten over moderatoracties zijn niet toegestaan. Klachten over moderatie kunnen via “meld aan moderator”, PB of via bestuur@beneluxspoor.net.
Oh, je was serieus? Ik dacht dat je een grapje maakte... Mijn hemel, waar je je al druk om kunt maken zeg.
Het kan overigens helemaal geen kwaad om de forumregels eens te lezen; dan zie je dat jij zelf die regels niet helemaal naleeft:
Tom doet dat al jaaaaren en niemand die er een probleem mee had.