Dan had men dat even iets eerder moeten besluiten, want die concessie is al vergeven. Helaas voorde criticasters, aan NS voor weer 10 jaar Tip! Denk al vast aan jullie rikketik
Een OV standaardbus heeft 80 plaatsen. Op zondagen zijn die er gewoon,
@ Sander Fondse: dus, als ik een bedrijf zou zijn, in zou schrijven op een spoorconcessie en daarbij bewust het risico neem dat ik door erg laag te bieden de concessie binnenhaal, moet ik vervolgens verwachten dat de staat dan wel voor verhoogde personeelskosten op gaat draaien?Dat is precies de marktwerking die het OV kapot aan het maken is. Ook hier in Waterland wist EBS een smerig spelletje te spelen door veel te goedkoop in te schrijven en na een paar jaar te gaan miepen dat het allemaal veel te duur aan het worden was en ze extra geld wilden. Helaas ging de lokale politiek akkoord.
Aha, dus daarom hoeven ze hun best ook niet meer te doen, de buit is al binnen....
De buit binnen in Schotland, spoorwegen genationaliseerd: Rijden zonder passagiers, rijden met verouderd materieel, rijden op oude infra die ze niet beheerden. Ja 100% hun schuld