.....dat ik soms ook daadwerkelijk nog wat bouw wat foto's van mijn module bak in aanbouw, voor de komende beursevenementen.
Jawel Huibert, die zijn te frezen, en dat doe ik ook alleen de ramen zelf met het sierwerk snij ik van vinyl, en leg meerdere lagen op elkaar om de gewenste dikte te krijgen.Door elk laagje 1 100ste kleiner te snijden lijkt het zelfs op houtsnijwerk.Kan de kozijnen wel frezen in 0,5 mm styreen, maar daar is mijn motor te zwaar voor, dan schiet het styreen door de hele tent heen, is te dun om het in 1 keer door te frezen, vandaar de vinyl methode.Ik zou het Gerco kunnen laten snijden, maar die jongen heeft het al zo druk Vroeger deed ik alles uit een plaatje styreen van 2 mm dik, dus muur en kozijn in 1.ik ben nu weer terug gestapt op de Gerco methode, 2 plaatjes van 1 mm, 1 voor de muur, en 1 voor de kozijnen.Is wat meer plak werk, maar scheelt een hoop omdat ik dan de muren en kozijnen apart kan spuiten, en de methode met 1 plaatjes was het of alles afplakken, of later de kozijnen schoonkrabben, met het risico van uitschieten van je mesje over de geverfde muren heen.Of bedoel je dat niet ??