De versies die nu uitgebracht zijn, zijn de ICRmh modellen welke gerenoveerd zijn en voorzien van airco. Of bedoel je de rijtuigen uit de periode 2001 - 2015? Die zijn inderdaad bij mijn weten nog niet aangekondigd, hoewel LS Models ze destijds wel heeft uitgebracht met stamnummers er op. In den beginne (2001 - 2005) reden zij nog zonder stamnummers, dus daar is ook nog variatie in mogelijk.
Aan de fout in de IC+ BKD gaat niets gebeuren.Reden: te kostbaar om die aanpassingen door te voeren. Bron: Pijplines. Jos.
Dat zal waarschijnlijk neerkomen op totaal nieuwe rijtuigen (kap, interieur en onderkant)...Koen
Jammer dat ET zo verstek laat gaan... Hielp mij wel bij het maken van de uiteindelijke keuze Gr. Menno(1846)
De (onlangs) uitgebrachte LS Models 44245 en 44246 zijn toch 'normale' ICRm-rijtuigen? Geen stamnummers ook.
Hoi Taigagaai, dit ging om de (gerenoveerde) airco versie van de Benelux ICR Bordeaux / geel, niet over ICRmh blauw / geel die wel uitgebracht is. Groet Mark
Ook ik heb mijn keuze gemaakt wat betreft de IC+, het wordt PB-Models.Bestelling voor 5 rijtuigen is inmiddels geplaatst. Jos.
Welke 5 heb je precies besteld?