een maal op mijn baantje,had ik echter het idee dat door de lok tender verbinding,een beetje te grote afstand ontstond.verder rijdt de lok zijde zacht over de baan,alleen ontstond meteen een echt groot probleem.namenlijk mijn baan levert een groot probleem op voor de lokde bogen zijn voor deze prachtige lokte krap :'(tja daar had ik in mijn enthousiasme even niet over nagedacht grrrrrrrrrrdus met andere woorden,de lok past niet op mijn baantje!dus mocht er iemand een mooie lok zoeken,stuur even een pm,want het is zonde om hem niet te laten rondrijden.groeten rik
De decoder is in te stellen in zowel DCC als Motorola format. In DCC zijn er alleen meer dan 4 functies beschikbaar. Ik heb alleen geen ide hoe ik die uit mijn IB kan toveren.
Ik heb de loc inderdaad besteld na jou tip hier.
Verder heb ik nog een vraag over het geluid. Als ik op F1 druk lijkt het alsof er een dieselmotor start maar als ik dan ga rijden klinkt wel het schitterende geluid van een BR01 stoomloc. Ik dat bij de andere eigenaren ook zo of heb ik een uniek exemplaar groeten,Martin Vink