Ben nu aan het werk, als ik vanavond laat thuis ben, zoek ik het ff op.
Interessant detail: NvWJ meldt dat de eerste 70 wagens in het groen zijn afgeleverd en Dijkstra heeft het over de eerste serie (Dg 2421 - 2470).Over 20 wagens zijn ze het dus oneens, namelijk de Dg 2471 - 2490 uit 1955.Grtz, Ton
Ik krijg net een mailing van een modeltreinenzaak dat de eerste nieuw aangekondigde Artitec streekbussen over zes weken al leverbaar zijn.Let wel, dat zijn dus nog niet alle 36 varianten!Jeroen
Zou het niet zo kunnen zijn dat NvJW per ongeluk de 2421-2470 door 2470 heeft aangezien voor 70 wagens? Foutje is menselijk.Groeten Edwin.
Ff nagelopen maar ik was abuis. Nou ja, niettemin heb ik goed nieuws: je hoeft niet naar Specsavers @VAM65
Wel jammer dat er geen bordeauxrode TET-bussen bij zijn. Die hebben naar ik begrepen heb een iets afwijkende configuratie, maar aangezien ik dat verschil niet weet en niet zie stoort het mij niet. Als nu de klinknageltellers even hun mond houden mag Artitec desnoods wel een model uitbrengen dat er dicht in de buurt komt, uitgaande van de bestaande mallen, goed?
Wat let je om zelf zo’n bus te spuiten naar de uitvoering die je wilt hebben?