Dat worden dan een DH1 en DH2 met baanschuivers. In welke combinatie reden deze wadlopers eigenlijk? 2 maal DH2, 2 maal DH1 of DH1 en DH2?
Kon er maar een lijst gemaakt worden van alle (kleur)varianten .
Prachtig!! Ik heb toen ik in Venray woonde, er tientallen op de foto gezet.Geen idee hoe ik die hier moet plaatsen, de groeneheb ik ooit als screensaver gebruikt.Ik hoop dat ik er zo een kan bemachtigen!
Ik ben wel benieuwd hoeveel modellen jullie denken te kunnen verkopen. De markt lijkt mij namelijk redelijk klein voor Wadlopers (kan me vergissen natuurlijk).Groetjes,Hans.
Waarom zou de markt klein zijn? omdat ze alleen in Groningen/Friesland reden? Na de inzet bij Noordned kwamen ze natuurlijk ook op de Maaslijn, waarmee de inzet al weer groter werd.Daarnaast rijden ze nu in Argentinië en Polen, dus nog meer markt.
>> ... RFO Sharky met roco VAM wagens ...Je kunt ook te ver gaan, hè
Even verder graven, naast Zwolle - Kampen ook de overbrengingsritten van en naar Zwolle en Tilburgvoor onderhoud, de afleveringsritten vanaf de fabriek in Krefeld (zie "De Nederlandse Spoorwegen in kleur" foto 111).En was het niet 1994 dat op 1 april de DH2 een slag op de Hoekse Lijn reed? Zelfs zij die Utrecht CS hebben nagebouwd kunnen de 3104 er neer donderen.EDIT: Vergat ik zelf nog de ritten op de NTM-lijn naar Drachten, bij de Open dagen van de STAR en materieelshow op Rotterdam CS.Bijna landelijke dekking