Neemt niet weg dat een setje Allan wagens Tp IV (en er zullen zeker ook belangstellenden voor een Tp III uitgave zijn) zeer welkom zou worden geheten.
De SGB en de MBS hebben allebei 1 set en het GVB het nog 2 sets in bedrijf.
RijtuigenCIWL WR 51 84 88-50 006-008 / 011-013 / 014/017 2NS Bolkoprijtuigen 4NS Bolkoprijtuig omgebouwd tot bagagerijtuig 30 84 987 0 001-9 1NS Warme Stoof verwarmingsrijtuig 1NS Sr7 Koninklijk rijtuig 1NS Machinewagen D6 (behorend bij Koninklijke trein met Sr7) 1NS Plan D Turkoois 1NS Plan W 3NS WRDk (stuurstand oude Benelux trek-duw) 2NMBS I4 A en AB Benelux 3NS ICR / IC + / ICRm / ICRm Benelux / ICR Stuurstandrijtuig 17 NS ICR Koninklijk rijtuig 1NS DDM-1 2NS DD-AR / mDDM 3NS DDZ 2NS Internationaal Buffetrijtuig 2
Zijn die van het GVB niet onlangs overgedragen aan een museum? Staat me vaag iets van bij, maar ik kan me vergissen.
Je mist het door vier gebruikers gewenste postrijtuig plan c Eelco
Om het beeld betrouwbaarder te krijgen, zou het wenselijk zijn als veel meer mensen hun wensen doorgeven. Dus kom maar op!
Verder valt het op dat, zoals door fabrikanten al eerder vermeld, de belangstelling voor Nederlandse stoomlocomotieven toch achter blijft t.o.v. ander materieel.