Ik zou met een lever tijd van 1,5 jaar rekenen. De modellen worden gebouwd in Korea dus geen China- drama.
@golfer; ga je er mee rijden? Dan NEM. Of je moet FS wissels hebben maar dan zou je dat wel weten. Zet je ze in de vitrine? Dan scale. Of je moet-net als ik- met Hosenträger-railmateriaal aan de gang willen...dan ook scale Michiel
Beste beneluxepopjes,Günter Wunder is zelf spoor 0 rijder, maar produceert geen 0 meer. Want de spoor 0 klanten zijn lastige klanten; zo is ook Bees’Modellbahn ook gestopt met het verkopen van spoor 0. Te veel gezeur en lastig doen, had ik begrepen.Nu zijn spoor 1 liefhebbers ook geen engeltjes maar de nullers schijnen het wel heel bruin te bakken! Heb ik persoonlijk nooit gemerkt trouwens.Dus geen zelflosser in 0. Er is wel een heel fraai kunstoffen Schnellenkamp-model geproduceerd als ik me niet vergis. Deze zou makkelijk te voorzien zijn van nieuwe beschrifting.Ik zou met een lever tijd van 1,5 jaar rekenen. De modellen worden gebouwd in Korea dus geen China- drama.Ik ga ook voor de NS wagen. Die reed net zo goed in Dld en als ik tzt een NS sikje heb zou dat een leuke combi zijn. Ik vraag me af hoe het in Nederland zat met computernummers? Was dat net als bij de oosterburen vanaf 1968 plots ingevoerd of zou hij ook zo in IVa rondkarren? Dat is toch wel mijn favo tijdperk momenteel.En dan nog twee zwenkdakwagens DB epoche IV... dan ben ik weer blut.Michiel
Alleen al vanwege de vele zichtbare details is het een interessante wagen.Als ik het goed begrepen heb, laat de productie van de 01 nog op zich wachten. Wegens verschillende factoren is het nog maar de vraag of deze loc nog wel als Classic-model uitgebracht kan gaan worden. Als dat niet mogelijk is, zou een 01 in messing een optie zijn, maar dat betekent een aanmerkelijke prijsverhoging en wederom vertraging. Men wil begin 2023 hierover een besluit nemen. Dit las ik op s1gf.de, maar ik kan het bewuste bericht zo snel niet terugvinden.Groet,Bas
- Die Formen für Fahrwerk und Tender der Altbau 01 können immer noch nicht nach China eingeführt werden. Bis ca.Februar 23 will man entscheiden, ob man die Lok in der angekündigten Ausführung bauen kann oder sie als Vollmessinglok mit deutlich höherem Preis bringen wird.