@jurrien pinkster, je mag dan wel alles geprobeerd hebben maar je hebt niet alles beantwoord En dan doel ik vooral op:Timo
Al zal windows dat tegenwoordig wel aardig foutloos doen met de autodetectie.
Je wilt niet weten hoeveel 21" fullHD schermen er hier bij mijn bedrijf worden bekeken in 1024x768 of 1280x1024... brrr
(op het forum vragen is dus zinloos) Timo
Hoe weet je dat ?
Bovendien is de vraag hier toch ook neergelegd.
Omdat het een bekend Windows probleem is. Enige die er wat aan zouden kunnen is Microsoft of iTrain. De laatste kan je beter gewoon direct mailen. Zoals ik hoor is de service van iTrain prima in orde (zoals je mag verwachten).Timo
Zelfs via VGA wordt de resolutie nog naar de PC gestuurd. En bij dupliceren zal vanzelf de kleinste resolutie gebruikt worden. Makkelijk om te zetten naar extend/uitbreiden via de resolutie instellingen of snel via Windows-toets + P (al jaren )Dat heeft niets meer te maken met Windows of de eindgebruiker maar puur met slechte/lakse systeembeheerders die verkeerde policies maken.
Voor ondersteuning bij het gebruik van iTrain of suggesties ter verbetering van iTrain zelf, graag het iTrain-forum gebruiken
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?> <assembly xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1" manifestVersion="1.0"> <application xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v3"> <windowsSettings> <dpiAware xmlns="http://schemas.microsoft.com/SMI/2005/WindowsSettings">False</dpiAware> </windowsSettings> </application> </assembly>
Maar niet over systeembeheeders. Weet maar al te goed dat er genoeg incapabele luie systeembeheerders zijn. Niet voor niets dat de gegevens van 140.000 Utrechts voor het oprapen heeft gelegen