Ik heb de decoder uitgelezen op mijn Ecos en die geeft aan, dat alles correct is.
Nu krijg ik op mijn beeldscherm geen Functie toetsen geprojecteerd, heb wel een F1 toets in kunnen brengen. Een tijdje niet met deze loc gereden, vlgs mij heeft de verlichting het wel gedaan.
Ben niet deskundig op het gebied van verlichting en eletronica, als ik het zo bekijk, zitten aan de voor en achterkant leds aangebracht minuscule kleine gele vierkantjes op een soort printplaatje.Vraag: Kan je hier iets aan meten, of is er iemand die mij een oplossing kan aandragen?
Remunj, de Ecos kan dus een decoder uitlezen, ik weet niet of hij ook een eventuele fout aangeeft, ik krijg in het scherm een tekst met: Decoder succesvol uitgelezen-fabrikant naam en nr--decoder naam en aantal cv's.
Vraag is dus: Hoe kan het dat cv 14 niet en cv 28 wel werkt?
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest, maar wat ik bedoel is, zoals b.v. bij cv 29 :hier staat een duitse tekst waarvan ik de strekking niet weet, eerstens omdat mijn duits niet goed genoeg is, tweedens, omdat mijn kennis van het decoder gebeuren niet goed genoeg is, dus kort gezegd in mijn ogen, "ik doe