Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Daan de leeuw
Vandaag
om 17:40:18
lampjes in huizen willekeurig schakelen
door
Bert55
Vandaag
om 17:35:34
Vreemd probleem
door
Ruud Teunissen
Vandaag
om 17:27:05
Dordrechtse Dwarsliggerwagens
door
j.ossebaar
Vandaag
om 17:00:14
Prestige Models : ervaringen
door
willyTEE
Vandaag
om 16:58:06
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wies
Vandaag
om 16:56:48
Artikelen over de CIWL in Spoorwegjournaal
door
Rob Ellerman
Vandaag
om 16:22:52
Lokpilot 4 defect
door
spock
Vandaag
om 16:12:46
Ombouw Hornby LMS Class 2P 4-4-0 naar NS 2100
door
vpeters1984
Vandaag
om 16:08:38
Nieuwe ruimte voor baan na ca. 30 jaar
door
ruudns
Vandaag
om 16:05:18
Roco 1100 verwijderen koppeling nem schacht
door
Dick55
Vandaag
om 15:44:02
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:40:16
24e smalspoormodelbouwdagen 30 en 31 augustus 2025 bij Stoomtrein Katwijk Leiden
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:39:19
Schwarzburg-Neuffen-Bahn
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:38:13
Fleischmann Profi rails aan Roco Line rails zonder bedding koppelen
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 14:37:17
Camp 3
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:35:52
Aachenau West
door
wob
Vandaag
om 14:30:54
De Hasseberg (spoor nul op 9mm)
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 14:27:09
Da's Daz 2
door
Huup
Vandaag
om 14:07:16
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
1200blauw
Vandaag
om 13:51:41
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0
door
nighttrain1
Vandaag
om 13:39:42
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Vislijn
Vandaag
om 13:22:20
DE II van DKM opnieuw bedraden.
door
paazhaas
Vandaag
om 13:04:47
Bahnstrecke 5867
door
RobVille
Vandaag
om 12:43:51
Heroplage Artitec Plan W?
door
André82
Vandaag
om 12:33:36
Wat was jullie allereerste loc?
door
bellejt
Vandaag
om 12:33:26
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 12:26:30
USA-sampler met Amtrak, april/mei 2008
door
jerdenberg
Vandaag
om 12:13:23
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 11:46:15
Verschillen in S88N terugmelder Rosoft m.b.t.
door
Montanbahn
Vandaag
om 11:24:38
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Digitaal
|
Juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en Mashima motor
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en Mashima motor (gelezen 1716 keer)
knar46
Offline
Berichten: 785
Juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en Mashima motor
«
Gepost op:
23 January 2015, 14:23:15 »
Wie heeft de juiste CV waarden voor een lokpilot V3 (CV7:104) bij een mashima motor (Artitec DE1).
Het gaat om CV 2 t/m 6,51,53,54 en 56.
Het schijnt in de handleiding van de V3 te staan (blz 35) maar de ESU website geeft die handleiding niet.
Knar46
«
Laatst bewerkt op: 23 January 2015, 15:26:34 door Bert van Gelder. Reden: Titel nu met hoofdletters...
»
Gelogd
Wim Ros
BHV
Offline
Berichten: 7820
Alleen de waarheid ligt in het midden.
Re: juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en mashima motor
«
Reactie #1 Gepost op:
23 January 2015, 14:45:01 »
Heb je hier dan al gekeken, staat er gewoon bij
http://www.esu.eu/download/betriebsanleitungen/fruehere-produkte/
Groetjes
Gelogd
Intellibox via LocoNet-Interface met s88 via een s88 naar LocoNet adapter.Of L.NET-S88SD16-N Marklin 6021 via een 63820, LocoNet-Interface en een s88 naar LocoNet adapter. Lenz Digital Plus via LI101F of s88XPressNetLi s88SD16-n.
http://rosoft.boards.net
knar46
Offline
Berichten: 785
Re: juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en mashima motor
«
Reactie #2 Gepost op:
23 January 2015, 14:55:14 »
Wim,
bedankt voor je snelle antwoord.
De kneep zit hem in de toevoeging "fruehere-produkte". Als Lenz decoder fan zijn ESU decoders mij vrij onbekend (zonder hiermee een al vaak gevoerde discussie welke decoder nu het beste is te willen uitlokken).
Helaas staat de Mashima motor niet in het schema.
Gegroet
Knar46
Gelogd
Wim Ros
BHV
Offline
Berichten: 7820
Alleen de waarheid ligt in het midden.
Re: Juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en Mashima motor
«
Reactie #3 Gepost op:
23 January 2015, 15:34:25 »
Dan neem je toch de maxxom instelling als begin en kijkt of het beter wordt, of anders een andere instelling uit de lijst en kijkt welke het beste is. Gewoon zelf proberen, zo zijn deze waardes ook ontstaan.
Groetjes
Gelogd
Intellibox via LocoNet-Interface met s88 via een s88 naar LocoNet adapter.Of L.NET-S88SD16-N Marklin 6021 via een 63820, LocoNet-Interface en een s88 naar LocoNet adapter. Lenz Digital Plus via LI101F of s88XPressNetLi s88SD16-n.
http://rosoft.boards.net
Klaas Zondervan
Offline
Berichten: 26675
Re: Juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en Mashima motor
«
Reactie #4 Gepost op:
23 January 2015, 16:42:11 »
Kun je niet beter uitgaan van een Roco motor (onderste regel)?
Een Mashima is een canmotor met ijzeren anker, en een Maxon heeft een ijzerloos anker (Faulhaber type)
Gelogd
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Digitaal
|
Juiste CVwaarden voor combinatie Lokpilot V3 en Mashima motor